داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تنهایم گذاشت

تنهایم گذاشت

سراغ از من نمی گیری گل نازم


نمی شناسی صدای کهنه ی سازم


نمی دونی مگه اینجا دلم تنگه؟


نمی دونی مگه با غصه دمسازم؟

 

هوای گریه داره این دل سردم


چشام گریون صدام لرزون تویی دردم


شبا تو کوچه ی پر ماتم پاییز


به دنبال چراغ خونه می گردم

 

برات گفتم حدیث برگ خشک و باد


لالایی قصه ی پروانه و شمشاد


سراغ از من نمی گیری نگیر اما


فراموشم نکن پروانه ی زیبا

 

سرود بی وفایی رو چرا خوندی؟


مگه لالایی هامو برده ای از یاد؟


نذار یادت بره پروانه ی زیبای من روزی


شده قلبی اسیر خونه ی غم ها........

 

کاش میتونستم فریاد بزنم ...با تمام وجود.....با تمام


عشق..با تمام احساس....و فقط یه چیزی بگم...و


باد اونا به گوش اون برسونه...فقط بگم...


دوستتدارم...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد