داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

حس یه جنازه در کنار انبوه مرده ها روی زمین حسرت ماه بود

کلاغ پر


حس یه جنازه در کنار انبوه مرده ها

روی زمین حسرت ماه بود هوای دود و غوغا
از اون بالا صدای تیراندازی پرتاب موشک
اینور جنازه ی کودکی عروسکی یه نوشمک
صدای خرد شدن استخون زیر کفشای تانک
دزد و جانیو سلاح و سرقت از مردم یک بانک
روح دیگری رو کشیدیم از بدن به آسمون
آسمون پر از روحه و ما میدمیم از روحمون
اون طرف تر صدای گریه هستو شیون و زاری
از بیمارستان و مادری که مردش زیر باری
کودکی که زنده موند و گریه های بدو حضور
و جسمی که خاموش شد و روحی نوعی که کرد ظهور
مادر مردو کودکش رو سپرد به دستای پدر
مردی که آهش از اینه که این سیزدم نشد به در
روح دیگری رو میکشیم از بدن به آسمون
آسمون پر از روحه و ما میدمیم از روحمون
یکمی اون طرف تر یه خانم پیرو سالخورده
روی تختو ناگهان شیون از مادری که مرده
پسرو نوه نتیجه همه دور قبر موقت
گریه و ماتم و زاری و دستهای گره بر سر
مراسم گلاب شویی و غسل روی سنگی خشگل
برای یک جنازه و اشکهای بشکه به بشکه
روح دیگری رو کشیدیم از بدن به آسمون
آسمون پر از روحه و ما میدمیم از روحمون



مثل کلاغای نشسته رو تیر چراغ برق
آدما رو مینشونیم تو دنیا و یه عمر تاج و تخت
وقت پرکشیدن کلاغ از تیر چراغه
آدمی حکم کلاغه و چراغ زمین داغه



اون طرف تر یه جوونه مرتکب به جرم و حکمش
هشت صبحه و سرما و تازیانه روی لپش
اجرای حکم قصاصه و دقایقی نمونده
که چشماش بسته شه و لحظه های بعدو نبینه
سرما لباشو دوخته و از درونش گریه و زار
ندای آخرشه نزدیک شده به چوبه ی دار
زیر پاش خالی و رقص مرگه تو روزی میمون
روح دیگری رو کشیدیم از زمین به آسمون
شغل من اینه ثبت وفاته تو تقویم دنیا
ترسیم حقیقتی که رویا بود برا آدما
من که مامور کار آدما نیستم توی دنیا
یکی امروز میاره منم میبرم واسه فردا
روح دیگری رو می کشیم از زمین به آسمون
مثل کبوترای بال کشیده از رو پشت بوم
پرنده ها یکی یکی سوار میشن رو دستمون
ماها زیر یه سقفیمو خداست بالاس رو سقفمون
چرا دروغ بگم نمیشه ببینم و نخندم
چهره ها خنده داره آخه بعضی مبهوتن از دم
یکی جیبشو دست میزنه و میبینه خالیه
یکی اشک تو چشاشه و پی روزای قبلیه
امیالو آرزوها خوبیو ظلم هرچی که بوده
حالا لاشه ای شدن جاشونم توی یک تابوته
بگذریم وقتشه روح دیگری بیاد به آسمون
آسمون پره از روح بشه تا اشباع کهکشون



مثل کلاغای نشسته رو تیر چراغ برق
آدما رو مینشونیم تو دنیا و یه عمر تاج و تخت

وقت پرکشیدن کلاغ از تیر چراغه

آدمی حکم کلاغه و چراغ زمین داغه

واسه تو دل نگرونم ، واسه حرفای نگفته بعد من چه اتفاقی

چشمای قشنگت

واسه چشمای قشنگت ،من که چیزی کم نذاشتم
من که جز تو ،واسه موندن هیچ بهونه ای نداشتم

نمیدونم این دوراهی ، از کدوم نقطه شروع شد

بینمون فاصله انداخت ، زندگیمون زیر رو شد

واسه تو دل نگرونم ، واسه حرفای نگفته

بعد من چه اتفاقی ، واسه قلب تو میافته

رفتیو چیزی نگفتی ، رفتیو چیزی نگفتم

یه نگاه ساده بس بود ، تا به پای تو بیافتم

نمیتونم که ببینم ، رفتن خاطره هامو

هر جایی قدم بذاری ، فکر من می مونه با تو

ببین افسرده شدم دیگه نایی ندارم شونه هات کجاست

افسرده

ببین افسرده شدم دیگه نایی ندارم

 شونه هات کجاست که اشکو مثه بارون ببارم

زندگیم پر از غمهخوشی های من کمه

نزار زندگیمو با یه اشتباهم ببازم

دستموبگیر نزار سقوط کنم

میون دریه غممیونه ماتم

نمی زارم که تورو ازم بگیرن

همدم قدیمی ام برس به دادم

ღღ° °ღღ

ببین افسرده شدم اینو خودت میدونی

خودتو نزن به اون راه یه کاری کن میتونی

زندگیم جهنمه رفیقم فقط غمه

نگاه کن امید ندارم توی چشمام میخونی

دستموبگیر نزار سقوط کنم

میون دریه غممیونه ماتم

نمی زارم که تورو ازم بگیرن

همدم قدیمی ام برس به دادم

ღღ° °ღღ

مگه تو قول ندادی همیشه پیشم میمونی

واسه من عشقمو جونمو عمرم بمونی

گفتی که دستتو میدی واسه همیشه عزیزم

اگه من یه بدم تو یه فرشته میمونی