داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

منو ببخش بخاطرت دوباره چشمام شده خیس

منو ببخش...!


منو ببخش بخاطرت دوباره چشمام شده خیس

 

یا مثل من اگه کسی به فکر دردای تو نیس

 

خودت میدونی که برام از خودمم مهمتری

 

ببخش که هر شب از توی فکر و خیالم میگذری

 

ببخش اگه هرجا میری دلم برات شور میزنه

 

تا بر نگردی پیشه من دلواپسی ماله منه

 

ببخش اگه هردفعه من تو آشتی پیش قدم میشم

 

مغرورم اما پیشه تو تازه خوده خودم میشم

 

از سر شوقه عشق من اشکی که روی گونمه

 

ببخش که میلرزه دلم وقتی سرت رو شونمه

 

وقتی تورو میبینمت نگام همش سمته توِ

 

تمام آرزوی من دیدن لبخنده توِ

 

اگر دلت رو میزنه حرفای پر محبتم

 

دلخور نشو از دست من بذار به پای غیرتم

 

صحبت رفتن که میشه بی اعتنایی میکنم

 

ببخش اگه محبتو از تو گدایـــــــــی میکنم

 

ببخش اگه روی دلم اسمه تو رو حک میکنم

 

وقتی دلت میگیره من به بودنم شک میکنم

 

ببخش اگه به یاد تو پلکامو رو هم میذارم

 

هرشب تو رویای منی چکار کنم دوست دارم

 

وقتی یکم تو خودمم اون لحظه های بی کسی

 

خودم میفهمم عزیزم که واسه من دلواپسی

 

وقتی که میبینی چشام دوباره بارونی شده

 

چه مهربون میشی گلم وقتی میپرسی چی شده

 

پر از غروره دله من ولی تو بی افاده ای

 

تعارف نمیکنم ولی تو خیلی صاف و ساده ای

 

وقتی محبت میکنی غمهای قلبم میمیره

 

نمیدونم چرا ولی بیخودی گریه ام میگیره

 

از سر تقصیراته من تو خیلی ساده میگذری

 

هرجور حساب کنم بازم تو خیلی از من بهتــــری

 

دلت شکست فدات بشم اما قسم به جون تو

 

خودم با اشکام جوش میدم اون دله مهربون تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد