داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تمنا می کنم

تمنا می کنم نزار بمیرم

 

من محتاجم که دستات و بگیرم

 

دیدی عشقت چه زود واسم تموم شد

 

تموم عمر من به پات حروم شد

 

خدا گله دارم از این زمونه

 

اهای نفرین به این دل دیوونه

 

که هرچی می کشم همش ازاونه

 

خدا تنهام نزار،تو این مونه

 

من التماست می کنم

 

نگو که ترکت می کنم

 

بهش بگین میمیرم ولی رهاش نمی کنم

 

بهش بگین جونمه ،بهش بگین عمرمه

 

بگین بیاد ،آخه روزای آخرمه

 

این دل بیچاره، تاکی باید بباره

 

آخه دیگه هیچ پناهی نداره

 

چشام طاقت نداره

 

آروم آروم می باره

 

اما دیگه اشکم فایده نداره

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:29 http://ifreedom.blogfa.com

باید به بعضیا گفت: این جمله ی دوست دارم سلام و احوال پرسینیست که به هر کی می رسی میگی! سنگین باش یکم...

نرگس پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:31 http://ifreedom.blogfa.com

سلام خیلی وقت پیش لینکتون کرده بودم اما خودمو توی لینکاتون ندیدم اگه دوست داشتین وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین قدمتون روی چشم و اگه خوشتون اومد لینک کنید منو...

nazanin دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:32 http://nazanink92.blogfa.com

زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، طبیعت، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی ازعشق است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست ، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.
سهراب سپهری

میم-ز جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:05 http://biseda-6375.blogfa.com

سلام. وبلاگ شما رو لینک می کنم. لینکم کنید.ممنون.

اسمم رو نمیگم چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:51

کاش اینقدر غمگین نبودی.وقتی خود خدا رو داریم از دوری مخلوقش چرا غمگین بشیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد