داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

بگو سرگرم چی بودی که اینقدر ساکتو سردی

سلام

بگو سرگرم چی بودی
که اینقدر ساکتو سردی

خودت آرامشم بودی
خودت دلواپسم کردی

ته قلبت هنوز باید
یه احساسی به من باشه

چقدر باید بمونم تا
یکی مثله تو پیدا شه

تو روز و روزگار من
بی تو روزای شادی نیست

تو دنیای منی اما
به دنیا اعتمادی نیست

سلام ای ناله ی بارون
سلام ای چشمای گریون
 سلام روزای تلخ من هنوزم دوستش دارم

سلام بغض تو سینه
سلام ای
آهه آیینه
سلام شبهای دل کندن هنوزم دوستش دارم

نمیدونی تو این روزا
چقدر حالم پریشونه

دلم با رفتنه تنگو
دلم با بودنت خونه

خرابه حالم بی تو
نمیتونم که بهتر شم

تو دستای تو گل کردم
بزار با گریه پر پر شم

یه بی نشونم تو این خزون
یه بی نشونم تو این خزون
منو از خودت بدون

یه بی بی نشونم تو این خزون
یه بی قرارم یه نیمه جون
منو از خودت بدون
منو از خودت بدون
سلام ای ناله ی بارون
سلام ای چشمای گریون
 سلام روزای تلخ من هنوزم دوستش دارم

سلام بغض تو سینه
سلام ای
آهه آیینه
سلام شبهای دل کندن هنوزم دوستش دارم