داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تمنا می کنم

تمنا می کنم نزار بمیرم

 

من محتاجم که دستات و بگیرم

 

دیدی عشقت چه زود واسم تموم شد

 

تموم عمر من به پات حروم شد

 

خدا گله دارم از این زمونه

 

اهای نفرین به این دل دیوونه

 

که هرچی می کشم همش ازاونه

 

خدا تنهام نزار،تو این مونه

 

من التماست می کنم

 

نگو که ترکت می کنم

 

بهش بگین میمیرم ولی رهاش نمی کنم

 

بهش بگین جونمه ،بهش بگین عمرمه

 

بگین بیاد ،آخه روزای آخرمه

 

این دل بیچاره، تاکی باید بباره

 

آخه دیگه هیچ پناهی نداره

 

چشام طاقت نداره

 

آروم آروم می باره

 

اما دیگه اشکم فایده نداره

اسمم داره یادم میره


اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی

حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی

دلتنگ تر میشم ولی نشنیده میگیری منو

هنوز همه حالِ تورو از من فقط میپرسنُ

با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت

اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت

داشتنِ تو کوتاه بود اما همونم کم نبود

گذشته بودم از همه، هیچ کس به غیر تو نبود

.

حقیقتُ میدونی و از من دفاع نمیکنی

کنارِ تو میمیرم و تو اعتنا نمیکنی

مردم تورو از چشم من امشب تماشا میکنن

فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا میکنن

کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری

به روم نیارم که چقدر میخوام که از پیشم نری

هربار با شنیدن صدای تو آروم شدم

حتی واسه ی رفتنت پیش همه محکوم شدم
دانلود آهنگ اسمم داره یادم میره شادمهر عقیلی آلبوم طرفدار

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی

حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی

دلتنگ تر میشl ولی نشنیده میگیری منو

بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط نشونی

بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط نشونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

پیشت نمی ام می دونم که نباشم تنها می مونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

نگو قول و قرار که دلیل جدایی رو خودت می دونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

می گی عاشقمی اخه عاشق اینجوری من که ندیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

من و سیاه نکن مگه نمی دونی عمری ذغال فروشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

من و می ترسونی بابا گرگم و لباس بره می پوشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

تو خیال می کنی من برده ام و غلام حلقه بگوشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

میگی عاشقمی اخه عاشق اینجوری من که ندیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

راهی که می ری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم