داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

هِی چه فازه ســــَـنگینی همه چـی سفید سیاه ِ چیــزی رنگی نــــــ


هِی چه فازه ســــَـنگینی همه چـی سفید سیاه ِ چیــزی رنگی نـــــــی ... بازم منُ یه جــسمه لــش و بیحاااااال !! دوباره رنگ ِ شده کچ ِ دیوار .. وااااای انقـــــَد کشیدم ک ِ نمیگیره خندم .. !!!!


باز چــِـشمام قـــفلم به ایــن آتیشــه رو فــندک .. یه اتاق ِ تاریک با بودی دود ِ گــآری .. چه بخت گندی داری تو با جــیبه خـآلی ! نگو ک ِ هستم رنگ ِ مشابــــه ... من یه عمره رو صورتم خنده قاچـاق ِ :( من مُــــــــردم پسر !! یه عــُـقدم کِ سر تا پای مســیرُ همیشه خوردم به ســـَنگ .. :| اگه ک ِ مُردم حلال کنیدَم ! آره تا حـالـا ساختم ولی الـان بُـــــریدم .. اَ خودم اَ همه اَ مـــیزه محکمه اَ فـــــــــکره فردا ک ِ روی مغــــــــزمـه ...


*******

مَن مردم یا زندم دقیق نمیدونــــم یه زمین خورده خاکی از دنیا بدورم بیخی زندگی شدم که پـــُره پیچو خمه رسیدم تهـــش کـِشیدم بیرون کل زیرو بمش ... !! اونقد بالائـــم که نمیتونم حرفی بزنم ! اونــــــقد میکشم تا بمیرم دل نمیکنم گوشت نـــشد به تنم اونکه تا حالا خوردم باختم هموناییم که تا حالا بردم
ببین قانونشه فرصتاتو پشت سر می زاری اونوقتی که تو رویاهات داری چشماتــــــــُ میمالی ولش کن بابا بزا یه بارم دنیا ببره قبل اینکه یکی تو رو 3 تا گلوم بزنه حسرت جفت پاهام واسه صاف وایسادن ببین چیه با وجدان خودم داستان دارم این رسمه روزگاره مثله تنه ماره میپیچه دورتو دست تو زندگیت ادامه داره ..... :|

حس و حالم خوش نیست همه چی داغونه

حس و حالم خوش نیست


حس و حالم خوش نیست

همه چی داغونه

یکی باید باشه،توروبرگردونه

پشت سر ویرونه

روبه رو دیواره

داره از ابر سیاه؛دردسر میباره

دل مغرور اما،دست و پا نمیزنه

سنگ از آسمون بیاد

صخره جا نمیزنه

دارم از تو دور می شم داره تنها می شه قلبم

دوست دارم...

دارم از تو دور می شم
داره تنها می شه قلبم
می دونم نبودن تو
جونمو می گیره کم کم
چیزی از تنم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
منو فکر رفتن تو
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
  دوست دارم 
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری 
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
  دارم از یاد تو می رم 
بی تو هر لحظه می میرم
ته زندگیم همین جاست
بدون اینو که می میرم
میگم عاشق تو هستم
بی تو آروم نمی کیرم
دوست دارم 
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
  دوست دارم
 دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری 
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 دارم از تو دور می شم
داره تنها می شه قلبم
 می دونم نبودن تو
جونمو می گیره کم کم
چیزی از تنم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
منو فکر رفتن تو
  دوست دارم 
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
  دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی

نمیدونم چی شد که اینجوری شد نمیدونم چند روزه نیستی پیشم

***قــــــرار نبـــــود***


نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم


تا کی به عشق دیدن دوباره ات
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنبال تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه


یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی


قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کنار من نبودی
آخرشم کار خودت رو کردی


قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

ناله و نفرینم نکن نمی تونم بخدا هی نگو خسته شدم کی تموم میشه خدا

دروغه



ناله و نفرینم نکن نمی تونم بخدا
هی نگو خسته شدم کی تموم میشه خدا


ناله و نفرینم نکن نمیتونم بخدا
هی نگو خسته شدم کی تموم میشه خدا



بس کنین این همه حرف و حدیث رو
بس کنین دلم طاقت نداره
بس کنین دلم طاقت نداره




دروغه دروغه هرکی گفته عشق من منو نداره

دروغه دروغه هرکی گفته تو دلم جایی نداری

لحظه ی وداعمون اون روز تماشایی بود

لحظه وداع 



لحظه ی وداعمون اون روز تماشایی بود 


تو سکوت هر دومون فریاد بی فردایی بود

آه سینه سوز من هق هق گریه های تو

لحظه ی سرودن سرود تنهایی بود

بغض راه نفسم رو بسته بود

بین ما پرده ی اشک نشسته بود

جمله ی هرگز فراموشم نکن تو گلوم نشسته بود

هنوزم تو با منی و من باهاتم

توی جنگل‌‌- لب دریا دنبال جای پاتم

توی این همه هیاهو- دنبال زنگ صداتم

هنوزم که هنوز عاشق خاطره هاتم

یادم خوب یادم واسه ی آخرین نگاه واسه آخرین کلام

گریه فرصت نمی داد

واسه گفتن خداحافظ تو اشک می ریخت و مهلت نمی داد


عشق من

عشق من


با اشکات پریشونم نکن

با چشات حیرونم نکن

چیزی از گذشته ها نگو

با حرفات گریونم نکن

فکر نکن که بی وفا شدم

اگه زیر قرارام زدم

تو ببخش اگه که من بدم

اگه گفتم و نیومدم

بمون عشق من دل ازم نکن

دیگه گریه نکن آتیشم نزن

بی وفا نشو از پیشم نرو

تویی عشق من و منم عشق تو

میدونم باهات خیلی بد بودم

اما حالا پشیمون اومدم

تو نفس بودی بی هوس بودی

بین این آدما تنها کس بودی

با همه ی مهربونی و

لحظه خوب خنده هات

نمیشه فراموش دلم

تو میگفتی میمیرم برات

تو بودی گفتی دوستم داری

حالا چی شده میخوای بری

میون همه غریبه ها

تو برام عشق آخری

لب

میدونی چرا وقتی لب روی لب کسی

میزاری چشات بسته می شه؟؟؟؟


چون زیباترین لحظه زندگی دیدنی نیست!!!!