داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

عاشقانه

میخواهم زندگی ام را به پای ثانیه های با تو بودن بریزم اما ثانیه ها هم در تپش لحظه ها مرده اند وقتی قاصدک ها قدم به ایوان دلم میگذارند عطر وجودت همه جا را پر میکند ودلم هوای تو را میکند یک روز سر به بیابان خواهم گذاشت دیگر کسی نخواهد بود تا صدای دلتنگیم را بشنود. آن روز دیگر نه غصه خواهد بود و نه اشکی. ما با هم سبز خواهیم شد در کویر عشق.

غم میون دو تا چشمون قشنگت

غم میون دو تا چشمون قشنگت

لونه کرده

شب تو موهای سیاهت

خونه کرده

دو تا چشمون سیاهت

مث شب های منه

سیاهیای دو چشمت

مث غم های منه

 وقتی بغض از مژه هام پایین میاد

بارون میشه

سیل غم آبادی مو  ویرونه کرده

وقتی با من میمونی

تنهایی مو،  باد می بره

دو تا چشمام باروونِ شبونه کرده

بهار از دستای من پر زد و رفت

گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم

ای شکوفه، توی این زمونه کرده

چی بخونم، جوونیم رفت، که صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم، جوونه کرده

چی بخونم، جوونیم رفت، که صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم، جوونه کرده