داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

اس ام اس عاشقانه بدجور



پیامک میدهم اکنون برایت

به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم

دلم کرده کنون خیلی هوایت


  


به خودم می بالم که در این عصر یخی

دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون رفیقی زیباتر از گل دارم

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

یک سنگ کافی است برای شکستن شیشه

یک جمله کافی است برای شکستن قلب

یک بیت کافی است برای عاشق شدن

و یک دوست کافی است برای تمام زندگی

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه

پیش مرگ همه ی میوه هاست

نارنگیتیم هلو

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کنند

ولی اعتماد کنی که این کار را نمی کنند

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

بسیار تماشایی و آراسته ای

از رونق ماه آسمان کاسته ای

انگار نه انگار که ما را دیدی

از روی کدام دنده بر خاسته ای ؟

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست

نمی آیی ؟

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد

حالا با هر نسیمی درونم می سوزد

اس ام اس عاشقانه بدجور

SMS Asheghaneh

چقدر سخته  تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست

که آنکه من بزرگش کردم  کوچکم کرد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد