داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

میخوام ازت جدا بشم


میخوام ازت جدا بشم


می خوام فراموشت کنم دل دیگه باور نداره

می خوام ازت جدا بشم دل دیگه طاقت نداره

می خوام خودم پیشت بیام یه وقت درو وا نکنی

می خوام برات نامه بدم یه وقت اونو پاره کنی

قسم به اون خدا که شبا رو آفریده

قسم به اون خدا که چشماتو آفریده

قسم به چشم مستت همش چشمام براهته

قسم به تار مویت دلم دراختیارته

قسم به اون نگاهت که ماهو از رو برده

قسم به طاق ابروت دین، از دلم ربوده

قسم به آسمون هاقسم به کهکشون ها

قسم به عشق پاکت قسم به روی ماهت

قسم به اون نگاهت چشمام هنوز براهته

قسم به اشک چشمات دلم در اختیارته

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdi یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://www.asemonblog.ir

سلام دوست من
تبریک میگم وبلاگ زیبایی داری
اگه دنبال یه قالب زیبا برای وبلاگت با هر موضوعی یا کد موزیک زیبا جدید برای وبلاگت هستی یا کد های جاوا یه سر اینجا بزن
برای تازه شدن دیر نیست
http://music.asemonblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد