داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تا چند روز دیگه میام

سلام بچه ها من واسه چند روز میرم مسافرت

هم یکم کار دارم هم یکم میرم آبو هوا عوض کنم

نظر بدید من اومدم نظراتونو بخونم خوشحال شم



حتما نظر بدید به این پست


مرسی دوستای خوبم


تا چند روز دیگه بای


روز مرد

روز مرد






کجا می‌خوای بری ؟منم ببر پیش خودت ...

کجا میخوای بری؟


کجا می‌خوای بری ؟

منم ببر پیش خودت ...

کجا می‌خوای بری ؟

نمی‌خوام از دست بدمت

کجا داری میری؟

نرو دارم میگم بهت ...

کجا میری نرو مگه چی‌ گفتم من بهت

اگه بخوای بری یه روزی برگرده دلت

میبینه که خیلی‌ دیره

دلمو پس نده

یه روزی تنگ بشه دلت

میبینه که خیلی‌ دیره ...

آره ... خیلی‌ دیره

تورو به یه دنیا نمیدم

بدون تو جایی‌ نمیرم

قسمم به لحظه‌های بی‌تو باشه

نه نه نروو


تورو به یه دنیا نمیدم

بدون تو جایی‌ نمیرم

قسمم به لحظه‌های بی‌تو باشه

نه نه نروو


من فقط تورو میخوام باور کن بیا احساسه منو باور کن

بـــاور کـــن


من فقط تورو میخوام باور کن
بیا احساسه منو باور کن
دارم از دوری تو میسوزم
تو گل جدایی رو پرپر کن


عزیزم عاشقتم تو نشکن
دلی که یه روزی بردی از من
بارون از ابر چشام میباره
هر نفس اسم تورو میاره


واسه تو شکسته شد غرورم
باورم نمیشه از تو دورم
چشم براتم عزیزم تا هستم
تا تو برگردی چشامو بستم


تو بیا بازم بمون کنارم
من که جز تو هیچکیو ندارم
غم دوریت تو دلم خونه کرد
عشق تو باز منو دیوونه کرد


اگه هنوز می خونم،واسه خاطر دل توست

***هـــنــــوز***


من اگه هــــنوز می خونم،واسه خاطر
دل توســـــت

شعر من صــــدای غم نیست،هم صدای
حســـــرت توست

عزیــــزم اگه خزونم،واست از بــــهار می خونم

تو را تنها نمــــی ذارم،گر چه
تـــنـــها جا میمونم

اگه تو شـــبای سردت؛با خودت تـــنها میشینی

من برات مـــی خونم از عشق؛تا که فــــردا رو ببینی

اگه هم صـــــدای اشکی؛واسه آرزوی بــــر باد

من بــــرات می خونم ای گل،نو بــــهار و نبر از یاد

همـــه دلخوشیم به اینه،که تو یــــادت موندگارم

گر چه عمـــــریه تو این دشت؛یه خزونِ بی بــــهارم


پایان انتظار...

پایان انتظار...


تا کی بشینم منتظر تا خبری از تو بیاد دل دیگه طاقت نداره

این انتظارو نمی خوام......

تا کی بشینم منتطر تو این خیال تا تموم

تا کی باید گل بچینم بعد اونا رو پرپر کنم

تا کی باید تو این بهد غریب این انتظارو سر کنم

تا کی باید با عاشق ،،،،باشم،،، عاشق اون که دوره ازم

تا کی باید خواب ببینم اما به رویام نرسم

بسه دیگه،،، بسه دیگه به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست

به من بگو کدوم شبه که میرسه به چشم تو ستاره قشنگ من

بیا بمون که من شبو پیش تــــــــو فردا بکنم....

لیلی.مجنون

لیلی.مجنون


لیلی تو قصه تویی مجنون دیونه منم...

...شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم

اونی که میمونه تویی راهی ویرونه منم...

...اونی که می خنده تویی اونی که دلش خونه منم

ای دل

ای دل

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم؟؟؟؟

تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم؟؟؟؟

حتی از یاد ببرم تو و خاطرات تو بگو من

با این دل خونه خرابم چه کنم؟؟؟؟

تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی.... توی رویاهای من عشق همیشگی بودی

آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته.....بی کسی عالمی داره واسه ما یه عادته...

دل دیگه خسته شده با حرف من

گوش نمی ده چشم به راه تو می مونه

همیشه غرق امیده...!!!