داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط نشونی

بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط نشونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

پیشت نمی ام می دونم که نباشم تنها می مونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

نگو قول و قرار که دلیل جدایی رو خودت می دونی 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

می گی عاشقمی اخه عاشق اینجوری من که ندیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

من و سیاه نکن مگه نمی دونی عمری ذغال فروشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

من و می ترسونی بابا گرگم و لباس بره می پوشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

تو خیال می کنی من برده ام و غلام حلقه بگوشم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

میگی عاشقمی اخه عاشق اینجوری من که ندیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

راهی که می ری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم 

گالری تصاویر سوسا وب تولز

برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد