داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تو ازم بدت میاد و حق داری چون کسی مث من از زشتیا تو چشات نخوند

تو ازم بدت میاد

تو ازم بدت میاد  و حق داری چون    کسی مث من از زشتیا تو چشات نخوند

حتی اگه نفرت داریحق داری چون   مریضم از دکتر همیشه بدش میاد

درخ هرچی قد می کشه خمتر میشه    ماهم داشتیم اشتب ای دنیا ورسمشه

ماهم کم مشنکوبیدیم تو دیوار مث ممل   گاهی  ده تا گفتیم یکی توش بود عمل

تو ازمن بدت میادمنم از خیلیا   ولی حق  بده تو از چی و من از چیا

من از دشمنی که بینما  مشترکه   تو از منی که واسه اونا سم مهلکه

تو از کسی که میدونی پای حرفش مونده  جز اون چیزی که تجربهکرده نخونده

واسه بچه  بیس چار ساله که دلیلی نداش    جای داف و درکه تو بند خط بشماره

دلیلی نداش که باهمهسرشاخ بشه    به طنابی چنگ بزنه که سیم خارداره

بعد ده سال ساز وتاول سر انگشت   بشی سیبل تیر و کیسه واسه مشت

بشی رپر، تازه اونم از نوعی که   بگی چی؟ حال نمی کنم با این مردیکه

بگی  چی دلش خوش و بیرون گود ؟   ابله درد تو یکی منو نموده

اصن تو هیچی همه کسمن اونجان   تو فک کردی  که تا ابد میمونم اینجا

فک کردی که نمی شدمث این اسکولا    تو ایران حال کنم وبیزینسم اینجا

اگه نه که یه پااینجا ویه پا دبی بود    از اکس و پارتی وقر کمر می خوند

جای ندا از سوسنخانوم می خوندم   که تو حال کنی و بگی ازخنده مردم

ما راهی رو رفتیم که توش برگشتی نی    پشت سرت خون ریخته چه برگشتنی

تو ازم بدت میاد ومتنفری          یه روز می فهمی روزیکه این صدا زنده نی

که به هر قیمتی حالکنی خوش باشی    من وتو مث میخ و سنگیم برو خوش باشی



تو ازم بدت میاد حقداری چون    کسی مث من از زشتیا تو چشاتنخوند

حتی اگه نفرت داریحق داری چون   مریضم از دکتر همیشه بدش میاد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18

شاهین نجفی

چرا ب اسم خودت شعرشو گفتی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد