داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تهی و تاتالو

دانلود پشت صحنه آهنگ فاز بد با صدای تهی و تاتالو



پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com


لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید



دلم واسه خودم داره میسوزه

:*واسه تموم عاشقا*:

      خیال میکردم این که دلت با یه قول ساده راضی بود       
          فقط دلم بخاطره تو این قصه مرداین بازی بود        
              خیلی حیف قصه ها صحنه سازی بود           ☀
              ♥دلم واسه خودم داره میسوزه                      
                    که زندگیمو باختم                    
                       ♥دلم واسه خودم داره میسوزه                       
                            یه عمری باتو ساختم                         

     
                  ♥دلم خوشه که آخرش فقط تورو شناختم                          

1مزاحم تلفنی باحال

1مزاحم تلفنی باحال(دانلود کن بخند)




پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com



لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید




*** دانلود ***

عکس های بازیگر نیوشا ضیغمی

عکس های بازیگر نیوشا ضیغمی



پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com



لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید



ارسال اسمس از طریق کامپیوتر متصل به گوشی

*برنامه ارسال اسمس از طریق کامپیوتر متصل به گوشی*



پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com


لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید


زنگ خورعاشقانه برای موبایل

5زنگ خورعاشقانه برای موبایل


پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com


لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید


****دانلود****

پروانه

مثله پروانه می چرخم دور سرت

که همه ببین برن از دور برت

من تو توی قلب هم حبسیم

همه عیب دارن فقط منو تو بی نقصیم

ای تو همه کسم


ای تو همه کسم

بی تومی گیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هر چی می خوام می رسم

وقتی تو نیستی قلب مو

واسه کی تکرار کنم

گلهای خواب آلود رو

واسه کی بیدار کنم

واسه کبو ترای عشق

کی دونه بپاشه


مگه تن من می تونه

بدونه تو زنده باشه

عزیزترین سوغاتی

غبار پیراهنه تو

عمر دوباره من

دیدن بویدنه تو

نه من تو رو واسه خودم

نه از حوس می خوام

عمر دوباره منی تو رو

واسه نفس می خواهم