داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

غم میون دو تا چشمون قشنگت

غم میون دو تا چشمون قشنگت

لونه کرده

شب تو موهای سیاهت

خونه کرده

دو تا چشمون سیاهت

مث شب های منه

سیاهیای دو چشمت

مث غم های منه

 وقتی بغض از مژه هام پایین میاد

بارون میشه

سیل غم آبادی مو  ویرونه کرده

وقتی با من میمونی

تنهایی مو،  باد می بره

دو تا چشمام باروونِ شبونه کرده

بهار از دستای من پر زد و رفت

گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم

ای شکوفه، توی این زمونه کرده

چی بخونم، جوونیم رفت، که صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم، جوونه کرده

چی بخونم، جوونیم رفت، که صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم، جوونه کرده

نظرات 1 + ارسال نظر
روناس جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام...زیبا بود...ممنون...موفق و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد