داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

گله نکن

گله نکن


'گله نکن از من اگه رو صورتم اخم دارم

مینویسمو اصولا هم حق دارم

منو میشناسی میدونم فهمیدی چرا خودمو میگیرم تو هم بمن حق میدی

این مردم هرجا منو دیدنو پشتم حرف زدن و تا فردا رپ بی منو ببینن

خب بهرام رفت تا هر جا فکر کنی بهرام هست تا صد سال هر جا حس کنی

جذر و مد دریا تو دست منه ببین الفاظ اهدافم راه هست تا ته عمرت

پس با من باش حرفام هست به نفعت که حرفام هست و بهرام دست به نقده

گله نکن از من اگه سگه اخلاقم خب دست شرایطه نه رگ اخلاقم

اگه یمک خم بشم اونا آنن سوارن به اینکه آدم دورم زیباده من عادت ندارم



گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی



بابای ما نداره فرش 10 میلیونی زیر پامون بندازه پس نگو همدل بودی

اونقدیم نداره بابا که در این حد که دلو خوش کنم بگم ارث پدریم هست

این حرفا میدونی هفته ای 7 روز باهام باعث شده گرگ بشم توی شب زوزه هام

او برسه به گوش شماها پس خوبه آروم بشینی سره جات چون حرفم هست روی بارون

با من دلای مرده میشن احیا پس من بازم حقیقتو میگم ولی ذهنا بستست

تو هم دلگیر نشو اگه خیلی خشکم یا جواب سلامتو با بی میلی گفتم

گه نکن از من اگه حرفم رکه به این خاطر باید هر کسی ترکم کنه

منتظری منو ببینی تو پاسگاه بازداشت مشکلی نیست



گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی



شرایط زندگیه منو دیوونه کرده فک میکنم هر خیابونی میدونه جنگه

هرکیو میبینم فک میکنم دشمن منه یا که رفیق تو ردیف فکر کشتن منه

توش بد بینی به هممون ترفیع دادن چون من پیشگیریو به درمان ترجیح دادم

میگی تو از آدما چرا سخت میگذری دست من نیست شرایطم تاثیر دارن

همین آدما بودم منو مسخره کردن و الان طرفداره منن

اکثر حرفم اینه تا بتونی منو درک کنی بگو چیه انگار دوس داری منو ترک کنی

حاجی بدون که ما با اجتماع شاخ به شاخیم یعنی میشه روزی که پات به راهی بره که بفهمی حرفمو یک ریزشو

حرفمو رک گفتم دلگیر نشو



گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

گله نکن از من چرا تک میپری * گله نکن از من چرا سخت میگذری

چرا داری از قصد راهو کج میری * تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی  

24 ساعت

24 ساعت



دوست داری بازم واسم ناز کنی نه؟؟؟؟؟؟؟
تو فک کردی یه بچه پاستوریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو به ما نمی خوری دافی جیگر
پس چی می گی دوست داری باشی پیشم؟
می خوام بخونم تا صدام باز بره بالا بیشتر
ولی امشب شب جمعس حالا بیا پیشم
ای سیگار لعنتی کام بده حالا واس من
تا دختر حرفمو خیلی رک بگم حالا واست
من وقت ندارم توی 24 ساعت خرابم
توی خیابون هست هوا کم
بزن میترسم حرف درارن مردم واسمون
می گی صدام خوفه خوب باشه قبول
بیا ماچت کنم تا جاش شه کبود
از این بحث دور نشیم و بچسبیم بهش
همه بدونن اینو چه کسی نوشت
ما مست و پاتیلیم با دست و پا می ریم
تا ازتو تا مریخ راه دست و پا کنیم
تا بریم فضا راحت 24 ساعت
فکر من اینه که بگم چی دیدم که ندیدی تو؟
یا که چیزی بخونم که نشنیدی خب!
پس مشتی بی تو
فاز نمی ده پس امشبو با ما باش تا بخونم دافی از سر تا پا ها
بازار کارمون می مونه گرم تو 24 ساعت روز
فاز داره حالمون دیوونه تر میشیم ما با سرعت نور
داستان ما رو همه می دونن می شن مات با قدرتمون
راش(راهش) داره با من, من فاز داره کارم 24 ساعت روز
تو این 6 ساله کاری من پام به جام بودم چند پولام رو کردم من کام به کام دود
از اول بودم تو کارم تا تو خواب هستم من در حال نوشتن رپ هر دم پس
می خونم تا بمونه حرف ، طرفدارا بیفتن به جون هم
دشمن بیشتر تشنه شه به خون من
منم مثل فشفشه مهمونتم
تو ندیدی جایی و کم دیدی شاید
مثله من کسی و خندیدی با من
رپ 24 ساعت خواب دیده منو
آسمونم رو ابرا تاب می ده منو
من ترس ندارم از هیچکی دیگه
پس حواسم هستش به این که
دست نزارن اونا رو من
از هوا من میام پایین
تا وقتی دیدیم بگی ناخدا اومد
با سختی ببین بگو یا خدا اومد
بعضی ها می گن شعبده بازم
همه می دونن که نوبره کارم
دشمنا همگی دنبال مائن
منم داره می شه دنیا به کامم

بازار کارمون می مونه گرم تو 24 ساعت روز
فاز داره حالمون دیوونه تر میشیم ما با سرعت نور
داستان ما رو همه می دونن می شن مات با قدرتمون
راش(راهش) داره با من, من فاز داره کارم 24 ساعت روز
بازار کارمون می مونه گرم تو 24 ساعت روز
فاز داره حالمون دیوونه تر میشیم ما با سرعت نور
داستان ما رو همه می دونن می شن مات با قدرتمون
راش(راهش) داره با من, من فاز داره کارم 24 ساعت روز 24 ساعت روز تو پس این آهنگو گوش کن دوباره با من

بیخیالش

بیخیالش



من زندم هنوز ثانیه ها طی میشه
لحظات زندگی بی خیالی سیر میشه
توی بیست و چار ساعت فقط رپ فقط حرف زدن از
همه خوشی های کاذبه جالبه
بدونی که واسه گذروندن لازمه
بدشانس بودن می دونی که سخته نه ؟
پس تاس جفت شیش میاریم رو تخته نرد
از زنذگی دو روز بیشتر نیست سهم من
خونه ی ما فرشش رو به آسمون شبه
لباسامون چون مربوط به سبک خاصمونه بده
ننه باباها وقتی ما رو می بینن فحش میدن
ولی بچه هاشون بازم با ما دمخور میشن
خلاف سبکه ولی تا ابد فیتیلش روشنه
ملت میگن کلی طرفدار پشتمه
ولی احتیاجی نیست که کسی باشه همرام
مثه وقتی که شروع کردم تا تهش تنهام

پس بی خیالش
ماها می خوریم و می کشیم و بی خیالش
ماها می خونیم و می دونیم که بسیاره
مشکلات حل میشه پس تو بشین آره
پس بگو بی خیالش

بذا یه قوطی باز کنم تو هم کفشو نوش کن
من حرف می زنم فقط تو خفه شو گوش کن
دنیا پر زرق و برقه ولی بی خیال باش
که ارزش نداره حتی میلیاردها
قده یه شبی که با رفقات همه چی .....
ردیفه برنامت با همه خب زندگی همینه
چیز دیگه ای ندیدم تو این بیست ساله پوچی
بیست ساله دیگه می گذره می فهمی هیچکاره بودی
ماها اسیریم پس می ریم بالاتر از ما زیاده
ولی خوشیم به راه رفتن حالا هرازگاه پیاده
غصه شیرینه دادا ولی تو انقد نخور
حرفم خیلی سادست انقد دقت نکن
چرا گریه می کنی قصه ملودرامه ؟
میگی دختره وارد شده یهو به راهت
تو هم یهو به راهش بشو وارد و خارج
و یهو به خوابش بگو بی خیالش

پس بگو بی خیالش
ماها می خوریم و می کشیم و بی خیالش
ماها می خونیم و می دونیم که بسیاره
مشکلات حل میشه پس تو بشین آره
پس بگو بی خیالش

آهنگ قسمت سومه ته کامو بگیر
اگه پشت فرمونی بگیر تخت گازو بریم
بذار بیان منو با یه ورق شعر بگیرن و
بگو من زندگی می کنم یا زندگی منو
بگو بی خیالش ها اصن وقت بره عمر بره بی خیالش ها
بگو رفیقت پُکو بزنه به سیگارش پس بگو بسیاره مشکلو
حل میشه خود به خود بی خیالش
دوست داری تبدیل بشی به یه عوضی لات
احساستو بکش و لهش کن و اول زیر پات
الان دو برعکس شده برنده ها باخت میدن
حالا گرگا در می رن و بره ها شاخ میشن
امشب پوله تو دست تو با کی ول میری
عیبی نداره داداش تا وقتی شاخی زنده ای
اون که سرش پایین بود زیر دست و پا می موند
بخور و بکش تا بزنه از سر سوراخ بیرون

بگو بی خیالش
ماها می خوریم و می کشیم و بی خیالش
ماها می خونیم و می دونیم که بسیاره
مشکلات حل میشه پس تو بشین آره
پس بگو بی خیالش

من میجنگم!

من میجنگم!



بجنگ و برو جلو / این زندگی بِت میگه بدو بدو

تا پاهات از خستگی زوق زوق کننُ / به دیوارِ مرگ سُک سُک کننُ

یکی نیست بگه چته؟! / یکی نیست یه امیدی به دلت بده

میمونی تکُ و تنها با یک دنیا گِله / یه روح تو زندون با بدنی که وِله

تو دلِ دنیای که داری بش میگی بی رحم

از اول داری میگی سیرم!

من هر دردی که دیدی دیدم / با این کوله بارا به سمتِ پیری میرم!

میبینی پس حتما یه تریپی هست/ تو باید ببینی دردارو تا بگیری درس

یه روزی درد از بختُ میچینی پس /واسه ی هر در بسته کلیدی هست!

وقتی غرب و شرق در جنگِ گرم و نرم / ما مرد و زن در نقشِ رهگذر

در گذر از مرز مرگ و خسته / از تفنگ تق تق کمک کمک

دختر پسر سرمستِ انگ*لن / تا دردُ در هرلحظه حل کنن

هرج و مرج در بطن و سطحِ شهره / مردمم سرگرمِ ضرب و شتم

این حرفا قابله درکن / ولی من قاتلِ مرگم

چشامو یه مشت خاطره تَر کرد / ولی بازم منم عاملِ حرکت

پس … من میجنگم

میدونم تو هم هستی پر از درد / ولی بگو بلندتر بلندتر

با صدای بُرندَت مرتب / بگو … من میجنگم

بگو مجدد ، مرتب / بگو بلندتر بلندتر

باصدای بُرَندَت بلندتر بگو / من میجنگم

میدونم تو هم هستی پر از درد /  ولی بگو بلندتر بلندتر

با صدای بُرَندَت مرتّب بگو /  من میجنگم

بگو مجدد مرتّب / بگو بلندتر بلندتر

با صدای بُرَندَت مرتب بگو /  من میجنگم

یـــــاســــ

با دلی که مثلِ دریاست

کسی که تنها دوست و رفیقه درداست!

من بی تاب ترینم / من بیدارترینم

اگه درا بسته شد بِروم پس منم از دیوار پریدم

نرفته یاد تو هنوزم از سرم

نرفته یاد تو هنوزم از سرم

نرفته یاد تو هنوزم از سرم
نمیتونم نمتونم من از تو ساده بگذرم

گلم تو آخرم با چشمای ترم گذشتی از منو نکردی باورم

میشد که یکمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای بگی که یکمی یکدمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات سکوتو بشکنو بگو منم دوست دارمو میمونم باهات

نرو بمون تویی تموم باورم نگاه تو شده امید آخرم

قسم به عشقمون به لب رسیده جون نرو باهام بمون نکن چشامو خون

میشد که یکمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای بگی که یکمی یکدمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات سکوتو بشکنو بگو منم دوست دارمو میمونم باهات