داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

شیرین و فرهاد

شیرین و فرهاد

میخوام بگم غصه ی
شیرین و فرهادو من

که چه جوری شدن
عاشق و دلدار هم

همه فکر میکنیم
عاشقیم ای وایه من

ولی کور خوندیم دنیای من
روزی روزگاری فرهاد من

عاشق شیرین شد ای وایه من
دست بر قضا شیرینه من

جایی نصیب شد ای وایه من
از عشق بی خبر شیرین من

وای وای وای فرهاد من
وای وای وای شیرین من

شیرین تو دست و بال شاه
فرهاد اسیر یک نگاه

فرهاد حالا دیگه فرهاد
واسه ی شیرین من

راهی نداره جز کندن کوه غم
حالا دیگه تیشه شد همراه من

اخه شیرینو میخواد فرهاد من
روزی روزگاری از کوه غم

پیر مخوفی رفت پیش فرهاده من
پیر مخوف گفت به فرهاد من

شیرینه تو مرده ای وایه من
از حسادتش بود اون پیرزن

وای وای وای فرهاد من
وای وای وای شیرین من

حالا دیگه تیشه ی همراه من
شده دیگه قاتل فرهاد من

***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد