داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تو بگو خودت بگو باتو بمونم یا برم


تو بگو خودت بگو باتو بمونم یا برم


(¯`آخه من هیچی ندارم که نثار تو کنم´¯)

(¯`تا فدای چشای مثله بهار تو کنم´¯)

(¯`می درخشی مثله یک تیکه جواهر توی جمع´¯)

(¯`خب میترسم عاقبت یه روز قمارت بکنم´¯)

(¯`من مثله شب های بی ستاره سردو خالیم´¯)

(¯`خب می ترسم جای عشق غصه رو یارت بکنم´¯)

(¯`تو مثه غصه پر از خاطره هستی´¯)

(¯` نمیخوام´¯)

(¯`منه بی نشون تورو نشونه دارت بکنم´¯)

(¯`توکه بی قرار دیدنه شبو ستاره ای´¯)

(¯`واسه چیدن ستاره بی قرارت بکنم´¯)

(¯`مثه دریا بی قراری نمیتونی بمونی´¯)

(¯`من چرا مثله یه برکه موندگارت بکنم´¯)

(¯`من مثه شبهای بی ستاره سردو خالیم´¯)

(¯`خب میترسم جای عشق غصه رو یارت بکنم´¯)

(¯`تو مثه غصه پر از خاطره هستی´¯)

(¯`نمیخوام´¯)

(¯`منه بی نشون تورو نشونه دارت بکنم´¯)

***

(¯`تو بگو خودت بگو باتو بمونم یا برم´¯)

(¯`آخه من هیچ نمیخوام غصه دارت بکنم´¯)

 

(¯`تو بگو خودت بگو باتو بمونم یا برم´¯)

(¯`آخه من هیچ نمیخوام غصه دارت بکنم´¯)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد