داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تا ابد در کنارم باش

تا ابد در کنارم باش


دوستت دارم سلام یکی یه دونه ی دل بی قرارم عزیزترینم ! نمی دونی چقدر لذت بخشه که از تو می نویسم ! شاید کسی درک نکنه اما حسی که من دارم رو نمیشه وصف کرد ! باز هم برای تو می نویسم که امید دیدار نگاهت منو زنده نگه می داره ! تویی که شهد شیرین عشق رو بر لبانم نوشاندی تا بار دیگر زندگی رو از سر بگیرم ... ! مهتاب بدون نور چشمهای تو خاموشه ٬ تو می تابی و دل خسته ام رو بی تاب تر می کنی . مث بارون بر تن تشنه ام می باری و سیرابم می کنی . این همه شور و هیجان رو مدیون صدای مهربون توام . تمام فصلها با وجود پاک تو زیبا و شیرینه و بی تو زیباترین ها و تمام لحظاتم سرد و غمگینه ! بمون تا برای همیشه با تو عاشق بمونم ... ! با من بمان ... با من بمان که هرم نفس هایت گرمی سرای من است و گرمی دستانت آرامش بخش رویا های من میلاد تو شادی بخش هستی من است و وجود تو بهانه سر مستی من ! بهترینم با من بمان ... بمان و فراموشم نکن ... تقدیم به تنها ... زندگیم کسی که حاضرم فوقانی ترین هستی ام را به او ببخشم ! و تا ابد در کنارش باشم





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد