داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

تکست رپ فرهاد اف ال(اجتماعی)

تکست رپ فرهاد اف ال *** از خودم بریدم***


بزار هرچی بلاست دیگه سر من بیاد

من خیلی وقته از خودم بریدم

بزار هر جور هست

مثه سگ بمیرم

تو سری خوردن واسه من عادت شبونست

زخم زبون خوردن تو دنیا واسه من بهونست

چیزی نیستو نمیخواد

جیب خالی پز عالی

بهترین کسا هم پشته

منو کردن خالی

من از زنده بودنم هیچ سودی نبردم

واسه پیشرفتم هیچ گوهی نخردم

توی این دنیا مشکلات روزگار

کاری کرده ازم نمونه چیزی یادگار

من

خستم

بیمار

بیزار

بیدار

جونو پیرمتحرک توی خوابو بیدار

فقرو بدبختی و بیچارگی

نشستن فکر کردن واسه راه چاره ای

زارو زار  زدن از درد بی کسی

فکر کردی با خودت که چقدر بی کسی؟

دنیای عجیبو زخمه زبون خوردن

توی فکر تنهایی تنها مردن

آسوده نیستم دیگه اینو بدون

وقتی مردم این شعرو واسم بخون

---------

توی دنیایی که همه مشکل دارن


توی دنیایی که همه مشکل دارن

مثه منی که همیشه مشکل دارم

پس بهتره نباشم تا کم

مشکل کم بیاره واسم

این که زندگی نشد واسم

به هیچکسی تاحالا نگفتم رازم

من حرف زدن عادی هم بلد نیستم

خداحافظ گلم دیگه من نیستم



******************


پسورد فایل:www.bia2faseleha.blogsky.com





لطفا به کوچکی یا بزرگی پسورد فایل دقت کنید



***دانلود این آهنگ***





نظرات 2 + ارسال نظر
javad yakuza سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:21

داداش سعی کن یخورده رو قافیه ها بیشتر کار کنی.خوب بود

fereshte پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:54

salam dadash sherat khoobe hatman too face book farhad devill o add kon be sherat niyaz darim.montazerim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد