داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

حرف دل من

   حرف دل من 


خدایا امروز چقدر دلم گرفته ،چقدر تنهام ولی این تنهایی مال امروز نیست.خیلی وقته این

حس تو وجودم لونه کرده . به هر کس محبت کردم به جز بی محبتی ندیدم.

خدای خوبم تو که همیشه هوامو داشتی ،الان وقتش نیست تو هم تنهام بذاریا!

من که جز تو محرمی ندارم .

خدا جون دیگه اشکم آرومم نمیکنه ،از اینکه همیشه باید سکوت کنم خسته شدم .

چرا ما باید بازیچه دست همدیگه قرار بگیریم،چرا برای همنوع خودمون ارزش قائل

نیستیم،چرا همیشه اول خودمون ؟

چرا احساس دیگری رو به بازی میگیریم ؟

چرا زندگی دیگران برامون بی ارزش شده ؟

خدای خوبم تو که از روزگارم بیشتر از هر کسی خبر داری، تو رو به خودت

قسم میدم روزنه ای برای دلتنگی هام و مشکلاتم باز کنی.

خدایا کسایی که دوسشون دارم رو همیشه در پناه خودت حفظ کن،

با اینکه هر کسی یه جور با زندگیم بازی کرد حتی عزیزانم.......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد