داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

دلم واسه خودم داره میسوزه

:*واسه تموم عاشقا*:

      خیال میکردم این که دلت با یه قول ساده راضی بود       
          فقط دلم بخاطره تو این قصه مرداین بازی بود        
              خیلی حیف قصه ها صحنه سازی بود           ☀
              ♥دلم واسه خودم داره میسوزه                      
                    که زندگیمو باختم                    
                       ♥دلم واسه خودم داره میسوزه                       
                            یه عمری باتو ساختم                         

     
                  ♥دلم خوشه که آخرش فقط تورو شناختم                          

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنم شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

وبت خیلی نازه عزیزیه من .موفق باشی نازی نازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد