داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

همسر بنیامین بهادری خواننده سرشناس پاپ درگذشت

متاسفانه همسر «بنیامین بهادری» خواننده سرشناس پاپ دیروز درگذشت


(در اثر سانحه تصادف – اتوبان همت تهران)

اخبار جدید بنیامین بهادریReviewed byگلد موزیکonDec 21Rating:5.0اخبار جدید بنیامین بهادریمتاسفانه همسر «بنیامین بهادری» خواننده پاپ دیروز درگذشت (در اثر سانحه تصادف - اتوبان همت تهران) اخبار جدید بنیامین بهادری,از بین رفتن همسر بنیامین بهادری


گزارش ۱:

شب گذشته (جمعه شب)، نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری در اثر سانحه تصادفی که در یکی از خروجی های اتوبان همت رخ داد و خود بنیامین هم حضور داشت، دار فانی را وداع گفت.

در این حادثه به خود بنیامین آسیبی وارد نشده است.

برخی از هنرمندان پس از اطلاع از این واقعه دلخراش در شبکه های اجتماعی خود غم از دست دادن همسر بنیامین را به این خواننده جوان تسلیت گفتند.

گزارش ۲ :

تهیه‌کننده تعدادی از آلبوم‌های بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان تاریخ مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت همسر این خواننده را اعلام کرد.

محسن رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: بعد از انجام مراحل اداری تا دقایقی دیگر مراسم خاکسپاری زنده‌یاد نسیم حشمتی برگزار می شود. ضمن اینکه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته دوشنبه دوم دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد حضرت رسول (ص) واقع در میدان کاج سعادت آباد مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت و جمعه ششم دی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب مراسم هفتمین روز درگذشت همسر فقید بنیامین بهادری برگزار می شود.

وی در پایان صحبت‌های خود ضمن تقدیر از هنرمندان و طرفداران این خواننده موسیقی پاپ برای ابراز همدری خاطرنشان کرد: تمامی خبرهای مربوط به این واقعه ناگوار از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می رسد.

براساس این گزارش زنده‌یاد نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بعداز ظهر دیروز جمعه ۲۹ آذر ماه در خروجی اتوبان همت بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد