داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

عشق من ناز نکن عمر ما پایان میگیره

عشق من


عشق من ناز نکن عمر ما پایان میگیره

یه روزی دست زمونه ترو از من میگیره

وقتی تنهام با تو بودن واسه من زندگی

تورو دیدن توروخواستن رو کی از من میگیره

عشق من قلب این عاشق با تو اروم میگیره

همه ناله های من از اون تگاهت دوریه

تورودیدن تو رو خواستن تو رو هر جا مییبینم

بی تو و عشق تو و من همیشه تنها میمونم
عشق من عاشقتم تکرارت هر شب عادته

همه حرفام به خدا از عشق و از سخاوته

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بی کسیو شب با تو پایون میگیره

همه رگهام از حرارت نگات خون میگیره

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

تو گمون کردی بری خاطره هاتم میمیره

روزهای رفته برام رنگ سیاهی میگیره

اگه صد بهارو پاییز واسه تو گریه کنم

نمیتونم که تو رو همیشه از یاد ببرم

من همون عاشقتم تا که چشام بارونی

همه ناله های من ازاون نگاهت دوریه

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بی کسیا شب با تو پایون میگیره

همه رگهام از حرارت نگاهت خون میگیره

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:31

منا یادیه نفر میندازه

ثنا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

وبلاگت قشنگه لنک دانلودش کو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد