داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

بیا پیشم بمون تنها نمونم می خوام تا ابد واست بخونم

بیا پیشم بمون تنها نمونم



بیا پیشم بمون تنها نمونم

می خوام تا ابد واست بخونم

می خوام بگم عشق پرزده

تو دل من کلی غم زده

اگه بیای بمونی پیشم

تا ابد راضی میشم



ته نشین شده عشقی که ما داشتیم

شمع و پروانه که سوختند ما کاشتیم

عشق از سه حرف تشکیل شده

ع ش ق اینجوری تعریف شده

علاقه شدید قلبی معنی شده

دوست داشتن با عشق درگیر شده

عشق پرزده تنها

میای پیشم فردا

مثال عشقمون مثل آدم و حوا

عشق پر زده تو ور خدا برگرد

دیدی قیامت همه جوره باهات سر کرد



زیر لب اسمم و می کردی زمزمه

شنیدم خونه عشقت اومده زلزله

میدونم که قلبت برام دلتنگه

همه حرفایی که میزنم یکرنگه

می اومدی پیشم می کرد قلبم تاپ تاپ

هر وقت می رفتی ساعت می کرد تیک تاک

اینو بدون عاشقتم صد در صد

همیشه تو دریایی و قطرم من



آره منم همونیکه چشماش خیسه

به عشق تو اشکاش لبرزیه

کل زندگیم و باختم به یه لبخند

فقط دارم توی زندگی یه ترفند

قیامت می خوام بکنمت پرستش

اما نمیذارند دشمنای نفس کش

دشمن و بی خیال شو همیشه هستش

می خوام صدات کنم بهت بگم پرستش



بیا پیشم بمون تنها نمونم

می خوام تا ابد واست بخونم

می خوام بگم عشق پرزده

تو دل من کلی غم زده

اگه بیای بمونی پیشم

تا ابد راضی میشم



ته نشین شده عشقی که ما داشتیم

شمع و پروانه که سوختند ما کاشتیم



تک و تنها نشستم بدون یارم

وقتی اون نیست من خیلی خارم

آسمون و نگاه می کنم مه شده

یاد خاطراتم میفتم گم شده

به عشقت میخونم حس قلبم

میذارم کف دست تو حرفم

چه جوری بهت بفهمونم می خوامت

می خوام بذارم دستم و رو لبت

بکنمت ترک و می خوام بگمت

بوسه نگو می خوام بدمت



هر وقت دستت و میدادی دستم

ضربان قلبم می رفت رو 700

همیشه هستم تو خواب و بیداری

وقتی تو نیستی من هستم تو خماری

چرا نمیای بهم بگی بی حالی

از وقتی که رفتم بیماری

چرا کم سو شده چشای گربه ایت

رنگت پریده و انگاری مرده ای



چند وقته که رفتی شدم ساکت

هر شب می خوابم به امید خوابت

نگاه می کنم به عکسمون تو قاب نقره ای

که الان کنار حاله

بغل عکست من مثل خارم

نقره داغم کردی ولی نرفتی از یادم



بیا پیشم بمون تنها نمونم

می خوام تا ابد واست بخونم

می خوام بگم عشق پرزده

تو دل من کلی غم زده

اگه بیای بمونی پیشم

تا ابد راضی میشم



ته نشین شده عشقی که ما داشتیم

شمع و پروانه که سوختند ما کاشتیم

عاشق منم، ساده دل منم

اگه من منم اون عاشق تو قصه ها منم

اگه نیازم نذار ببازم

بذار تو دلت خونه عشق و بسازم

این بود عشق من تا ابد بهت تشنم

بودی تو بهشتم تویی فرشتم

همه کف دستم با خون نوشتم

که تویی و میمونی تنها عشقم

پس چرا بهم نگفتی یک کلام

که من تو رو دوست دارم اردلان

بی تو من نمی تونم باشم در امان

امیر اردلان مردست دیگه از الان

دیگه رفتم بستم

حالا شدم خسته

کسی که بی تو الان تنها نشسته

می تونی صدام کنی عاشق دل شکسته

آروم آروم بخاطرت چشام میشه بسته


نظرات 3 + ارسال نظر
zahra شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://facenama.com/welive

عاشق این ترانم...ممنون

بشقساهی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:08 http://farshid004.mihanblog.com/

چت روم فارسی برای دوستی... شادی ... هم زبانی تفریح و .....www.chatyha.ir منتظر شما هستم

مهسا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26

محشر بود.فقط کاش اسم خوانندشم مینوشتین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد