داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

می خوام بهت چیزی بگم گریت نگیره آخه تو عزیزترینی بغضت نگیره

می خوام بهت چیزی بگم گریت نگیره 

می خوام بهت چیزی بگم گریت نگیره 

می خوام بهت چیزی بگم گریت نگیره

آخه تو عزیزترینی بغضت نگیره

این همه صبوری کردم تا بگی دوستم داری

حرف تو خواب خیاله داری از یادم می ری

گفتم بهت گریه نکن من که هنوز دوست دارم

من که باورم نمیشه دارم از یادت می رم

من که دستاتو میگیرم واسه عشقت می میرم

پس چرا نا مهربون بودی بسه اشکاتو نبینم

آخه برام تو عزیزی نمی خوام بغضت نگیره

عشق تو تو سینه ی من تا ابد زنده می مونه



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آخه تو عزیزترینی بغضت نگیره


این همه صبوری کردم تا بگی دوستم داری

حرف تو خواب خیاله داری از یادم می ری

گفتم بهت گریه نکن من که هنوز دوست دارم

من که باورم نمیشه دارم از یادت می رم

من که دستاتو میگیرم واسه عشقت می میرم

پس چرا نا مهربون بودی بسه اشکاتو نبینم

آخه برام تو عزیزی نمی خوام بغضت بگیره

عشق تو تو سینه ی من تا ابد زنده می مونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد