داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

داستانک.شعر.دانلود

تو نظرات یه یادگاری واسم بزار

از من نـگــــــــــــــذر...

از من نـگــــــــــــــذر...

عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم

دور از چشات هر گز آروم نمیشم

عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه

تنهام نزار تا بی تو دنیام از هم نپاشه

از من نگذر نمیتونم

چون وابستست به تو جونم

محتاجم به نفسهاتو

آخه دور از دستات تو زندونم



×××

هــــــی نمیدونی چه خبرته!!!

نمیتونم حرفامو یه نفره بگم ،حق داری بری،برو من که جای تو نیستم ،

داری فکر میکنی که دیگه من مال تو نیستم ،

کاش میشد چشمهارو بست ،باز کردو به راحتی به روزای قبل باز گشت ،

ماها کنار هم بدون هیچ دردو رنجی ، غصه ای نبودو نه جر رو بحثی ،

چیه!؟

میخوای بهم بگی باورش سخته؟

کیه!؟

اون که کنار تو تا تَهِش هستش

اون که دیونته ، مثه نفس نزدیکه به تو

،میگه با تو بودن دردهاشو تسکینه یه عمر...

×××
هستیم اگر باشی غرق تو میشم دور

از چشات هرگز آروم نمیشم

از غم دلم دوره آخه تویی اُمیدم

دیگه دوریت محاله

واست جونمو میدم


از من نگذر نمیتونم

چون وابستست به تو جونم

مُحتاجم به نفسهاتو

آخه دور از دستات تو زندونم

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها هم نفسم نیست سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:21 http://making.blogfa.com/

سلام دوست خوبم سایتت خیلی قشنگه، اگه بتونی آهنگ این شعر هم بذاری خیلی خوب کیشه ممنون به سایت من هم یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد